Salgsorienteret tekniker med mange års erfaring inden for inside teknisk salg samt kundeservice
Målrettet og procesorienteret, med fokus på kundens behov, ønsker og krav
Hvad enten det handler om kundeservice eller teknisk support trives jeg rigtig godt med begge – uanset samtalen foregår på dansk, engelsk, tysk eller svensk har jeg altid fået en god respons på mine samtaler ved at være nærværende og godt til at lytte og spørge ind til kundens behov, hvilket som regel er endt ud i mersalg og dermed gode salgsresultater.
Effektivt salg og service med et smil
Struktur og effektivitet er to ting som jeg lægger vægt på hvilket for mig også betyder, at jeg kan hjælpe flere mennesker på en arbejdsdag – dog vil jeg aldrig lade det gå ud over den gode service over for mennesket i telefonen, som for mig er det vigtigste, og det betyder meget for mig at jeg kan se resultaterne i dele af mit arbejde – til gavn for virksomheden, kunderne og kollegerne. Jeg er en team-player, som forstår vigtigheden af at opsøge viden, og ikke mindst, at brugbar viden skal deles blandt kolleger, så de daglige opgaver bliver løst mest effektivt.
Mig Som Kollega
Som menneske er jeg en åben person, som evner at skabe og vinde tillid blandt mine omgivelser. Falder valget på mig, får I en medarbejder der har et smittende engagement og har masser af gå-på-mod. Jeg lægger stor vægt på at opbygge gode og tillidsfulde samarbejdsrelationer til mine kollegaer såvel som kunder. Jeg kan godt lide en ærlig og direkte tone, og ønsker at kunne dele al min positive energi i nye rammer og derved bidrage til et effektivt og udviklende miljø.