Morten Bolund Jensen

Stor motivation og solid erfaring i administrative opgaver såvel som projektopgaver,  all-round ticketing fra nordiske ticketing office, back-office og support. Ansvarlig for de dagelige opgaver og deadlines, det billet-tekniske, rådgivning intern såvel ekstern, bred kontaktflade med samarbejdspartnere på nordisk plan, opdatering og fortolkning af kontrakter flettet sammen med gode kommunikative egenskaber herunder forhandlingsevne. Dertil adhoc grupper og allotment.

Har arbejdet i et utal af IT-systemer og adhoc opgaver. Stort kendskab til nordisk kultur og arbejdsforståelse.

Jeg trives med dagligsopgaver såvel som operationelle opgaver, f.eks. at implementere og optimere arbejdsprocesser og procedurer. Jeg har et skarpt men anerkendende blik for detaljer såvel som på det større billede.

Jeg befinder mig ofte i rollen som ”den man henvender sig til”, når inputs i systemer driller, eller der er brug for råd og vejledning.

  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • :
  • Hej Morten Bolund Jensen,
    Jeg vil høre om du har tid til et kaffemøde hos STED kl. 00:00 d.

    BESKED

    Venlig hilsen
    NAVN
    Email: MAIL@MAIL.DK

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Motto

Undersøgende, opsøgende, åben af sind, glad
Antal års erfaring
år
Erfaring inden for
,
Taler følgende sprog
, , ,
Søger jobs her
Scroll til toppen
Cafe Break Coffee Drinking Meeting Resting Concept
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Få nyheder omkring nye stillinger og events

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.