Goddag.
I forbindelse med jeg forlod mit tidligere arbejde, og gik på dagpenge, valgte jeg at bruge tiden på at videreuddanne mig, og har siden bestået eksamen som handelsassistent, på Tietgenskolen her i Odense.
Derudover har jeg en hel del erfaring indenfor områder som eksempelvis kundeservice og sikkerhed.
I mine jobs som vagt, og som udsendt med forsvaret, har jeg altid lagt vægt på loyalitet, stabilitet og pålidelighed. Dette mener jeg vil være et godt match med jeres virksomhed.
Jeg ønsker at gøre endnu mere brug af mine kompetencer indenfor kundeservice og kommunikation. Jeg vil kunne bidrage med godt humør, være en god kollega og hjælpe til, når behovet opstår.
Service og sikkerhed har altid været i fokus i min karriere, herunder at kunne reagere aktivt på pludseligt opståede situationer.
Derudover er jeg vant til at have en stor kommunikationsflade, og at skulle opbygge relationer til mange forskellige typer af besøgende og kolleger.
Faglige kompetencer:
Kendskab til ERP systemet Navision, mht fakturering og behandling af købsordrer
Medansvarlig for identificering og rettelse af fejlkilder, i vores systemer, feks mht lagerstyring
Ansvarlig for fakturering af købsordrer i e-shop
Kundeorienteret og interesse i mennesker og service
Kommunikation og samarbejde i teams mod et fælles mål
Fleksibel, engageret og ansvarlig
Personlige kompetencer:
Imødekommende, glad og smilende
Empatisk
Effektiv og med humor
Det vil glæde mig til at møde jer til en personlig samtale, hvor jeg kan uddybe, hvad jeg kan bidrage med, og hvor jeg kan få suppleret min viden om jeres virksomhed.
Med venlig hilsen
Mikkel Rolsted, Jervelundhaven 27, 5220 Odense SØ, T: 60759035, M: Mikkelsmails@gmail.com