Jeg vil gerne bidrage til at optimere din servicevirksomhed.
Med en professionel baggrund som vært for turister, udlejning af boliger til expats, diplomat, call center 1813 og receptionist har jeg mange forskellige kompetencer indenfor kundebetjening og service og mange års erfaring.
Som person er jeg ihærdig, sjov, nysgerrig og positivt indstillet.
Faglige Kvalifikationer
Siden 2019 har jeg udlejet en del af vores gård til turister og et par lejligheder til expats og har erfaring fra alle led i turistens kunderejse lige fra forespørgsler, booking, lejekontrakter, check-in, check-ud, service, rengøring, indretning og vedligeholdelse.
Jeg har rejst meget, er gift med en englænder og boet i Frankrig, Belgien, England og Vestafrika.
Arbejdet som diplomat gennem 11 år og repræsentant for Danmark i udlandet har givet mig interkulturel rummelighed og mangeårig erfaring med borgerservice, strategiudvikling, projektledelse fra start til slut, Research & Development, Monitoring & Evaluation og kvalitetssikring.
Som jurist er jeg vant til at vægte faglighed højt, analysere hvad det skal være, god til at brainstorme, forhandle, sørge for at der er lige meget styr på alt lige fra det overordnede helhedsblik til vigtige detaljer. Jeg er professionel og objektiv og kan se situationen fra flere perspektiver.
I arbejdet som sygeplejerske og de sidste 2 år på akuttelefonen 1813 er jeg med 80 akutte opkald om dagen blevet skarp til kort, struktureret kommunikation, aktiv lytning og at sikre at kunden, uanset hvem det er, føler sig forstået og i trygge hænder.
Personlige egenskaber
Nysgerrig
Højt fagligt niveau
Uhøjtidelig
God kritisk sans
God til at træffe beslutninger
Entusiatisk
Ansvarsbevidst
Nemt ved at lære nyt
Dynamisk
Løsningsorienteret, kreativ
Idérig
Effektiv
Positiv og munter
Stiller høje krav til både andre og mig selv