Servicemindet kontorassistent, som gør hverdagen lettere for kolleger og ledere
Kære arbejdsgiver.
Med en erfaring inden for service og administration i både den offentlige og private sektor, er jeg den sekretær/administrative medarbejder, som får hverdagen til at glide for kolleger og chefer gennem smil, konstruktivt samarbejde og service. Jeg brænder nemlig for at gøre hverdagen lettere for mine kolleger og ledere, så de istedet kan fokusere på det, som de er ansat til.
Eksempler på arbejdsopgaver jeg har udført tidligere:
Skrive referater
Sagsbehandling
Journalisering
Personlig og telefonisk kunde/borgerbetjening
Administrativ service af kolleger, ledere og samarbejdspartnere
Mine tre værdier er:
Venlighed – Med konstruktive dialoger bliver et bedste samarbejde skabt og de bedste resultater nået
Integritet – Det er vigtigt at jeg kan stå inde for det arbejde jeg leverer.
Gennemsigtig kommunikation – At kunderne/kollegerne /ledelsen får en fyldestgørende forklaring på spørgsmålet og hele tiden ved, hvad næste skridt i processen er.
Jeg glæder mig meget til at møde dig.
Vh.
Kirsten Rasmussen.