Katerina Lizeca

Jeg er en glad, karismatisk og ansvarlig receptionist, med stor viden om god og kompetent service, der trives med en varieret dagligdag i et hyggeligt arbejdsmiljø.

Jeg er som person pligtopfyldende, stabil og opmærksom. Jeg lægger vægt på at være præsentabel og imødekommende, hvilket jeg finder vigtigt, eftersom at jeg er det første ansigt som gæster.

Jeg arbejder selvstændigt, struktureret og systematisk, med god energi og trives både med at arbejde i et team og tage egne initiativer. Jeg taler dansk, engelsk, spansk og jeg forstår portugisisk, samt norsk og svensk i begrænset omfang.

Jeg har en bachelor i ”Hotel og Turisme management”  og har blandt andet arbejdet som Cruise Assistent med indtjekning af passagerer på krydstogtskibe i Københavns havn. Ydermere har jeg arbejdet fire år hos Lego med både salg og kundeservice. I Bolivia har jeg arbejdet som Receptionist på Hotel og Nationale Telefonselskab.

 

  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • :
  • Hej Katerina Lizeca,
    Jeg vil høre om du har tid til et kaffemøde hos STED kl. 00:00 d.

    BESKED

    Venlig hilsen
    NAVN
    Email: MAIL@MAIL.DK

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Motto

The best way to find yourself is to lose yourself in service. Ghandi
Antal års erfaring
år
Taler følgende sprog
, ,
Søger jobs her
Scroll til toppen
Cafe Break Coffee Drinking Meeting Resting Concept
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Få nyheder omkring nye stillinger og events

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.