Julian CHARLES Maskelyne

I can start tomorrow!

De sidste 23 år har jeg arbejdet med professionel sport i Danmark. Sidste år startede jeg i hotelbranchen hos Zleep Hotels i København, med ansvar for check in, online booking og gæsteservicering.

Jeg har også en baggrund i Harrods i London hvor jeg gennemgik et Executive Management Course og senere arbejdede som Assistant Buyer. Alle mine tidligere beskæftigelse, har fordret en evne til at bevare ro og overblik, en høj stresstærskel samt en udpræget situationsfornemmelse.

Mit særkende:

Imødekommende og serviceminded

Gode sprogkundskaber

Fleksibel, ansvarsbevidst og teamplayer

Faglig professionel nysgerrighed og stort produktkendskab

Erfaring med salg, billetsystemer, CRM og har teknisk snilde

Proaktiv tilgang til mit arbejde

De forskellige jobs i mine karriere har betydet mange forskellige opgaver og to dage har sjældent været ens. Min evne til at omstille mig samt indgå i samarbejde med alle, gør at jeg altid er blevet anset som en kompetent sparringspartner og kollega. Tidligere kollegaer har beskrevet mig som tillidsvækkende, direkte, empatisk og med en evne til at tale med alle personertyper.

Jeg ser frem til, at høre fra dig!

 

  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • :
  • Hej Julian CHARLES Maskelyne,
    Jeg vil høre om du har tid til et kaffemøde hos STED kl. 00:00 d.

    BESKED

    Venlig hilsen
    NAVN
    Email: MAIL@MAIL.DK

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Motto

Dreams don’t work unless you do!
Scroll til toppen
Cafe Break Coffee Drinking Meeting Resting Concept
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Få nyheder omkring nye stillinger og events

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.