I can start tomorrow!
De sidste 23 år har jeg arbejdet med professionel sport i Danmark. Sidste år startede jeg i hotelbranchen hos Zleep Hotels i København, med ansvar for check in, online booking og gæsteservicering.
Jeg har også en baggrund i Harrods i London hvor jeg gennemgik et Executive Management Course og senere arbejdede som Assistant Buyer. Alle mine tidligere beskæftigelse, har fordret en evne til at bevare ro og overblik, en høj stresstærskel samt en udpræget situationsfornemmelse.
Mit særkende:
Imødekommende og serviceminded
Gode sprogkundskaber
Fleksibel, ansvarsbevidst og teamplayer
Faglig professionel nysgerrighed og stort produktkendskab
Erfaring med salg, billetsystemer, CRM og har teknisk snilde
Proaktiv tilgang til mit arbejde
De forskellige jobs i mine karriere har betydet mange forskellige opgaver og to dage har sjældent været ens. Min evne til at omstille mig samt indgå i samarbejde med alle, gør at jeg altid er blevet anset som en kompetent sparringspartner og kollega. Tidligere kollegaer har beskrevet mig som tillidsvækkende, direkte, empatisk og med en evne til at tale med alle personertyper.
Jeg ser frem til, at høre fra dig!