Iben Ohlsson

Jeg gør folk glade, ved hjælp af mit stærke servicegen.

Jeg har igennem livet, prøvet en del, men den røde tråd har være at hjælpe andre og yde en sublim service over for de medmennesker jeg har mødt på min vej.

Min succes består i at have:

At være smilende og glad
Evnen til at lytte og hurtigt fange hvad opgaven gå ud på.
At løse opgaven så hurtigt som muligt
At være tro mod opgaven
Fremstå ærlig og troværdig.

 

Jeg har fået at vide af mine kunder, at det at møde mig kan redde deres dag. Fordi de bliver mødt med et dejligt smil.

og at jeg lever op til deres forventningerne om deres problemstilling.

 

 

 

  • Hidden
  • Hidden
  • DD slash MM slash YYYY
  • :
  • Hej Iben Ohlsson,
    Jeg vil høre om du har tid til et kaffemøde hos STED kl. 00:00 d.

    BESKED

    Venlig hilsen
    NAVN
    Email: MAIL@MAIL.DK

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Motto

Intet problem er for lille, hvis den bliver løst med omhu.
Antal års erfaring
år
Taler følgende sprog
Søger jobs her
Scroll to Top
Cafe Break Coffee Drinking Meeting Resting Concept
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Få nyheder omkring nye stillinger og events

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.