Carina Neergaard

FRA ”NO BRAND” TIL ”HERO BRAND”

 

Et “hero brand” sætter virksomheden på landkortet. Processen fra No brand til Hero brand handler om at skabe en rød tråd fra forretningsstrategien til de strategiske initiativer, og videre til at definere de konkrete handlinger, der skal eksekveres på for at skabe den ønskede vækst/transformation.

 

Min faglige kompetence ligger indenfor kommerciel branding, konceptudvikling og markedsføring. Udvikling af branding platforme både på overordnet koncern-, men også produkt niveau – det at skabe, styrke og optimere positionen og profileringen – sikre kendskab, skabe præference og løbende vækst. Mere konkret at definere hvordan virksomheden går til markedet.

 

Forretningsmæssigt er jeg fokuseret på at skabe overblik – definere de overordnede rammer – udfylde rammerne med solid og veldefineret strategi, etablere overordnede mål, skabe god forståelse, accept og handling i organisationen.

 

Jeg har et godt digitalt overblik, og er bekendt med de forskellige digitale processer. Min værktøjskasse er omfattende. Det gør mig fleksibel og agil. At være fremtidsorienteret, på forkant og proaktiv er en naturlig del af mit DNA

  • Hidden
  • Hidden
  • DD skråstreg MM skråstreg ÅÅÅÅ
  • :
  • Hej Carina Neergaard,
    Jeg vil høre om du har tid til et kaffemøde hos STED kl. 00:00 d.

    BESKED

    Venlig hilsen
    NAVN
    Email: MAIL@MAIL.DK

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Motto

“De bedste relationer skabes, hvis kunde og leverandør har en delt passion”
Antal års erfaring
år
Taler følgende sprog
,
Søger jobs her
Scroll to Top
Cafe Break Coffee Drinking Meeting Resting Concept
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Få nyheder omkring nye stillinger og events

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.