Lene Bech Bødiker

Her er en administrativmedarbejder/sekretær med stor erfaring indenfor servicefaget. Jeg har været ansat i Girobank/SDC/IBM og Metro Cash & Carry, hvor jeg fungerede som personlig assistent samt bindeled for en stor afdeling. I mine tidligere ansættelser har jeg arbejdet selvstændigt og været ansvarlig for mange forskellige opgaver. Det jeg kan bidrage med er min store erfaring og kompetencer og som den person jeg er.

Har et stort og naturligt servicegen, kvalitetsorienteret og imødekommende – både personligt og i telefonen. Har en solid erfaring inden for administration. Har en høj stresstærskel, og kan klare mange afbrydelser i mit arbejde – ovenikøbet med et smil – vil hellere have for meget at lave end for lidt.

Jeg sætter en ære i, at alle arbejdsopgaverne store som små bliver løst samt sikre at alle får en god service og oplevelse.

Hvorfor skal I vælge?  Jeg har meget at byde på inden for service og administration. I mig får I en medarbejder som er stabil og rummelig og som person har jeg let ved at omgås andre mennesker og kan tage en joke.

  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • :
  • Hej Lene Bech Bødiker,
    Jeg vil høre om du har tid til et kaffemøde hos STED kl. 00:00 d.

    BESKED

    Venlig hilsen
    NAVN
    Email: MAIL@MAIL.DK

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Antal års erfaring
år
Taler følgende sprog
, , ,
Søger jobs her
,
Scroll til toppen
Cafe Break Coffee Drinking Meeting Resting Concept
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Få nyheder omkring nye stillinger og events

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.