Efter mange års virke inden for salg og kundeservice i forskellige grene af servicebranchen, har jeg fået mod på nye udfordringer indenfor det administrative område. Med min medfødte empati og veludviklede servicegen gør det mig til det naturlige valg til jeres front Office og kontormedarbejder.
Mit nærvær og imødekommenhed vil skabe en tillidsvækkende bro til jeres virksomhed, hvor jeg vil modtage jeres kunder med et smil på læben der også kan høres i telefonen. Jeg går gerne forrest og løber den ekstra mil, hvilket har gjort, at jeg flere gange er udnævnt som månedens medarbejder i Matas, baseret på salg, og udnævnt til service coach i Føtex, hvor jeg havde ansvar for arrangementer der styrkede sammenholdet mellem kollegerne, og medvirkede til den gode stemning i butikken.
Følger altid en opgave til dørs, og sørger for at afstemme forventninger og resultater til fælles tilfredshed. Arbejder struktureret og målrettet, og sætter en stor ære i at udføre mine opgaver med omhyggelighed og engagement. Er social og udadvendt og bidrager med mit gode humør til den gode stemning på arbejdspladsen.