Laila Zofia Sølvig Lauritzen

Efter mange års virke inden for salg og kundeservice i forskellige grene af servicebranchen, har jeg fået mod på nye udfordringer indenfor det administrative område. Med min medfødte empati og veludviklede servicegen gør det mig til det naturlige valg til jeres front Office og kontormedarbejder.

Mit nærvær og imødekommenhed vil skabe en tillidsvækkende bro til jeres virksomhed, hvor jeg vil modtage jeres kunder med et smil på læben der også kan høres i telefonen. Jeg går gerne forrest og løber den ekstra mil, hvilket har gjort, at jeg flere gange er udnævnt som månedens medarbejder i Matas, baseret på salg, og udnævnt til service coach i Føtex, hvor jeg havde ansvar for arrangementer der styrkede sammenholdet mellem kollegerne, og medvirkede til den gode stemning i butikken.

Følger altid en opgave til dørs, og sørger for at afstemme forventninger og resultater til fælles tilfredshed. Arbejder struktureret og målrettet, og sætter en stor ære i at udføre mine opgaver med omhyggelighed og engagement. Er social og udadvendt og bidrager med mit gode humør til den gode stemning på arbejdspladsen.

 

  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • :
  • Hej Laila Zofia Sølvig Lauritzen,
    Jeg vil høre om du har tid til et kaffemøde hos STED kl. 00:00 d.

    BESKED

    Venlig hilsen
    NAVN
    Email: MAIL@MAIL.DK

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Motto

Min velkomst er lige så varm som mit overblik er køligt
Scroll til toppen
Cafe Break Coffee Drinking Meeting Resting Concept
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Få nyheder omkring nye stillinger og events

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.